SATINALMA TALEBİ İÇİN BAP BİRİMİNE BAŞVURU
Harcama Talep Formu (Proje yürütücüsü ıslak imzalı)
3 adet Sakarya Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü adına alınmış kaşeli imzalı fotokopi çıktısı şeklinde teklif veya proforma fatura (Malzeme veya hizmetin tek bir kaynaktan temin edilmesi durumunda tek teklif ve Tek Kaynaktan Temin Formu ile birlikte başvuru yapılır. Ayrıca noter onaylı tek yetkililik belgesi de eklenmelidir.) (proje numarası ve proje yürütücüsünün ismi mutlaka yer almalıdır.)
Güncel Tarihli Öğrenci Durum Belgesi (Son 15 gün geçerlidir. E- Devletten alınabilir. Yalnızca TEZ projelerinden yapılacak alım talepleri için istenir.)
Teknik Şartname (Sadece Makine-Teçhizat/Demirbaş ve Yazılım alımları için geçerlidir. Teklif veren her firma için kaşeli imzalı fotokopi çıktısı şeklinde verilebilir.)
BAP BİRİMİNCE MYS ÜZERİNDEN HARCAMA TALİMATI HAZIRLANMASI VE ONAY İŞLEMLERİ
MYS sistemi üzerinden Harcama Talimatı Onay Belgesi hazırlanır. (Gerçekleştirme Görevlisi (Proje Yürütücüsü) ilk olarak onaylar. Daha sonra Harcama Yetkilisi (BAP Koordinatörü) onaylar.)
MYS sisteminde “Harcama Talimatı” onay işlemleri tamamlandıktan sonra en düşük teklif veren ilgili firmaya ait faaliyet belgesinin fatura kestirmeden önce tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
BAPK birimi tarafından faaliyet belgesi onayı alınmadan önce faturanın faaliyet alanı dışında düzenlendiğinin tespit edilmesi durumunda fatura iptal süreci başlatılacak olup bu süreçte yaşanabilecek tüm aksaklıklar proje yürütücüsüne aittir.
FİYAT ARAŞTIRMA TUTANAĞI HAZIRLANMASI
BAPK birimince Fiyat Araştırma Tutanağı Hazırlanır. Fiyat Araştırma Tutanağı proje yürütücüsüne e-mail ile gönderilir, tutanağı proje yürütücüsü ve bulunduğu birimdeki satınalma yetkilisi imzalar.
FATURA KESİM ONAYI (E-MAIL)
Proje gerçekleştirme görevlisi ve harcama yetkilisine fatura kesim onay maili atılır. (Mailde fatura düzenlenirken dikkat edilmesi gereken hususlar yer alır.)
YÜRÜTÜCÜNÜN BAĞLI OLDUĞU BİRİMDE MUAYENE RAPORU DÜZENLENMESİ
Yürütücünün bağlı olduğu birimde, kesilen faturaya istinaden Muayene Raporu düzenlenir.
HAZIRLANAN EVRAKLARIN BAP BİRİMİNE TESLİM EDİLMESİ
Fatura (Proje yürütücüsü tarafından “ Belgelerde yer alan mal ve hizmetler piyasa araştırması yapılarak en uygun şartlarda satın alınmıştır ve belirtilen mallar muayene ve kabulü yapılarak tam ve kusursuz olarak teslim alınmıştır. ” şerhi yazılmalıdır. Proje yürütücüsü tarafından imzalanmalıdır.)
Firmaya Ait Vergi Borcunu Gösterir Belge (6183 S.K. 22/A Mad.)
Firmaya Ait SGK Borcunu Gösterir Belge (e-devletten alınabilir)
Muayene Raporu
Fiyat Araştırma Tutanağı
TAŞINIR İŞLEMLERİ
Muayene Raporu ve Faturaya istinaden BAPK biriminde Taşınır Satınalma Giriş İşlemleri yapılır ve ilgili birime taşınırların devri gerçekleştrilir.
BAP BİRİMİNCE MYS ÜZERİNDEN ÖDEME EMRİ HAZIRLANMASI VE ONAY İŞLEMLERİ
MYS sistemi üzerinden Ödeme Emri Belgesi hazırlanır. (Gerçekleştirme Görevlisi (Proje Yürütücüsü) ilk olarak onaylar. Daha sonra Harcama Yetkilisi (BAP Koordinatörü) onaylar.)
UYARI: Hizmet alımlarında (Tevkifatlı Faturalarda) fatura, kesim tarihinden itibaren 10 gün içinde BAP Birimine teslim edilmesi gerekmektedir. Gecikmelerden dolayı "Usulsüzlük - Gecikme Faizi" gibi vergi cezaları uygulanmaktadır. Süresi içinde teslim edilmeyen faturalardan kaynaklanacak idari ve cezai yaptırımlardan proje yürütücüsü sorumludur.
Bilgi için: Arzu Kaya 02642956366 - Bahar Özmen 02642957383
FORMLARA, AŞAĞIDA YER ALAN LİNKLERDEN ULAŞABİLİRSİNİZ
Harcama Talep Formu: https://kys.sakarya.edu.tr/tr/DokumanYonetimi/Indir?TanimAdi=harcama_talep_formu
Teklif Formu: https://kys.sakarya.edu.tr/tr/DokumanYonetimi/Indir?TanimAdi=teklif_formu